strona główna
  Archiwum Nr 20  

V12

KILKA SŁÓW OD WYDAWCY

PORSCHE PANAMERA

MÓWI SIĘ O NIM JUŻ OD PARU LAT. PIERWSZE OFICJALNE ZDJĘCIA ZACZĘŁY KRĄŻYĆ PO ŚWIECIE OD MARCA. TERAZ WRESZCIE MOGLIŚMY SIĘ NIM PRZEJECHAĆ. I W KOŃCU MOŻEMY TO NAPISAĆ: CZWARTE PORSCHE JEST POCZĄTKIEM NOWEJ ERY, ERY LIMUZYN DOSTARCZAJĄCYCH ROZRYWKI.

BMW 750I XDRIVE

CHYBA NIE WSZYSCY WIEDZĄ, ŻE BMW TO PRODUCENT KLASY PREMIUM Z NAJWIĘKSZĄ SPRZEDAŻĄ SAMOCHODÓW CZTERONAPĘDOWYCH. DO DZISIAJ JEDNAK JEGO FLAGOWY MODEL- SERIA 7 NIE MOGŁA BYĆ WYPOSAŻONA W NAPĘD 4X4. OD WRZEŚNIA MA SIĘ TO ZMIENIĆ.

ASTON MARTIN V12 VANTAGE

POPRZEDZONY PRZEZ PROTOTYP - VANTAGE RS, DO DEALERÓW ANGIELSKIEGO PRODUCENTA DOTARŁ PRAWDOPODOBNIE NAJLEPSZY ASTON MARTIN OSTATNICH LAT:  V12 VANTAGE. POD MASKĄ „MAŁEGO” VANTAGE LUDZIOM ULRICHA BEZA UDAŁO SIĘ ZMIEŚCIĆ DWUNASTOCYLINDROWY, SZEŚCIOLITROWY SILNIK DBS. REZULTAT? SAMOCHÓD SPORTOWY, KTÓRY MOŻE KONKUROWAĆ Z PORSCHE GT3.

MASERATI GRANTURISMO S AUTOMATICA

AUTOMATYCZNA SKRZYNIA JEST ODPOWIEDNIA TYLKO W DOSTOJNYCH LIMUZYNACH? NIEPRAWDA: SPÓJRZCIE NA TEGO NOWY GRANTURISMO, A ODKRYJECIE, JAK AUTENTYCZNY GT W WYDANIU WŁOSKIM MOŻE POZOSTAĆ TAKIM RÓWNIEŻ ZE SKRZYNIĄ, KTÓRA PRACUJE SAMA.

AUDI TT RS

ABY DODAĆ JESZCZE WIĘCEJ SZYKU SWOJEMU MAŁEMU COUPE’, AUDI PODDAŁA GO KURACJI RS. MOC I DYNAMIKA SĄ TERAZ TAK DUŻE, ŻE TT MOŻE KANDYDOWAĆ DO MIANA PRAWDZIWEGO ANTYPORSCHE. TESTOWALIŚMY GO NA DROGACH NIEMIECKICH I NA BELGIJSKIM TORZE ZOLDER.

LEXUS RX 450H

MOC JAK W SUV-ACH O WYSOKICH OSIĄGACH, EMISJA SPALIN JAK W AUTACH MIEJSKICH. NIEMOŻLIWE? DRUGA GENERACJA RX Z SILNIKIEM HYBRYDOWYM POKAZUJE, ŻE OWSZEM, MOŻLIWE. RUCH ANTYSUVWOWCÓW POWINIEN UCHYLIĆ KAPELUSZA PRZED NOWYM LEXUSEM.

VOLKSWAGEN POLO

MAMY W POTOCZNYM JĘZYKU KLASĘ GOLFA, MAMY TAKŻE KLASĘ PASSATA. POLO NIGDY NIE UZBIERAŁO TYLU PUNKTÓW, ABY NADĄŻYĆ ZA SŁAWĄ I RYNKOWYMI SUKCESAMI  WIĘKSZYCH CZŁONKÓW SWOJEJ RODZINY. PRZEDSTAWICIELE NIEMIECKIEGO PRODUCENTA NIE UKRYWAJĄ, ŻE CELEM NOWEGO POLO JEST USTANOWIENIE STANDARDÓW NA POZIOMIE, KTÓRY BĘDZIE MUSIAŁ STAĆ SIĘ ODNOŚNIKIEM DLA INNYCH. PO PROSTU NOWEJ DEFINICJI KLASY.

LANCIA DELTA 1.8 TURBOJET

BOHATERKA NAJBARDZIEJ OCZEKIWANEGO FILMU („ANIOŁY I DEMONY”) - DELTA O MOCY 200 KM JEST POTĘŻNĄ DYSTRYBUTORKĄ EMOCJI DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH.

ALFA ROMEO 159 1750 TBI

ALFA 159 Z NOWYM SILNIKIEM TURBO O MOCY 200 KM POKAZUJE CO MA NAJLEPSZEGO NA KRĘTYCH ODCINKACH, GDZIE POSZCZYCIĆ SIĘ MOŻE PRECYZJĄ PRZY WCHODZENIU W ZAKRĘTY I SZYBKOŚCIĄ ZMIANY TORU JAZDY. DOBRY JEST TAKŻE KOMFORT DZIĘKI NIEZBYT SZTYWNEMU PODWOZIU I SKUTECZNEMU TŁUMIENIU DRGAŃ PRZEZ ZAWIESZENIA. TROCHĘ WYSOKIE SPALANIE W MIEŚCIE.

SKODA OCTAVIA WAGON RS 2.0 TDI

PEŁEN WIGORU WYGLĄD I SILNIK COMMON RAIL O MOCY 170 KM W TURBODIESLU KOMBI NAJMOCNIEJSZYM Z CAŁEJ GAMY, MOGĄCYM SIĘ POCHWALIĆ WYWAŻONYM ZAWIESZENIEM, KTÓRE NIE JEST NIGDY NA TYLE SZTYWNE, ABY CIERPIAŁ NA TYM KOMFORT. KONKURENCYJNE CENY.

RENAULT SCENIC

WIĘKSZE WYMIARY I SIEDEM MIEJSC, ABY DOTRZYMAĆ KROKU KONKURENCJI. ALE TAKŻE ZWROTNOŚĆ I SZYBKOŚĆ REAKCJI GODNE PODZIWU. NIE REZYGNUJĄC PRZY TYM Z KOMFORTU.

BMW X6 vs CAYENNE DIESEL

PORSCHE SPRÓBUJE ZAATAKOWAĆ SEGMENT SUVÓW Z MODELEM CAYENNE NAPĘDZANYM SILNIKIEM WYSOKOPRĘŻNYM. JEGO NAJWIĘKSZY KONKURENTEM MA BYĆ X6. KU NASZEMU ZASKOCZENIU OKAZUJE SIĘ, ŻE JEDNAK NIE DO KOŃCA. PO SETKACH KILOMETRÓW ZA KIEROWNICĄ NOWEGO PORSCHE PRZEKONALIŚMY SIĘ, ŻE NAJWIĘKSZĄ ZALETĄ, TEGO REWOLUCYJNEGO MODELU JEST KOMFORT. X6, DZIĘKI SWOJEJ ZWINNOŚCI I DYNAMICE, OKAZUJE SIĘ NAJBARDZIEJ SPORTOWYM SUVEM NA RYNKU. JEDNAK CIERPI NA TYM KOMFORT, KTÓRY OFERUJE. W ZWIĄZKU Z TYM TO MERCEDES ML I AUDI Q7 BĘDĄ TERAZ NAJBARDZIEJ OBAWIAĆ SIĘ PORSCHE.

BMW Z4 SDRIVE 35I

SZTYWNY DACH, WYKOŃCZENIE NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE ORAZ ADAPTACYJNE ZAWIESZENIE SPRAWIAJĄ, ŻE TEN NOWY ROADSTER OD BMW JEST BARDZO KOMFORTOWY I ŁATWIEJSZY W UŻYCIU NA CO DZIEŃ. NIE TRACI NIC Z PRZYJEMNOŚCI PROWADZENIA. TESTOWANA WERSJA DZIĘKI WSPANIAŁEMU SILNIKOWI Z PODWÓJNYM TURBODOŁADOWANIEM, GWARANTUJE OSIĄGI NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE.

PORSCHE BOXSTER S

KIEDY GO PROWADZISZ CZUJESZ, ŻE TWORZYSZ Z NIM JEDNOŚĆ. DZIĘKU SZEŚCIOCYLINDROWEMU BOXSER OSIĄGAJĄCEMU MOC 310 KM I SKRZYNI BIEGÓW PDK NOWY BOXSTER S JEST W STANIE OFIAROWAĆ EMOCJE JAKICH NIE ZAGWARANTUJE, ŻADEN INNY SAMOCHÓD W TEJ KLASIE. CENA MOŻE ZDAWAĆ SIĘ WYSOKA ALE TO PORSCHE JEST JEJ WARTE

20 LAT MAZDY MX-5

W TYM ROKU MIJA 20-STA ROCZNICA ROZPOCZĘCIA PRODUKCJI MAZDY MX-5, WPISANEJ DO KSIĘGI REKORDÓW GUINESSA JAKO SAMOCHÓD SPORTOWY SPRZEDANY W NAJWIĘKSZEJ LICZBIE EGZEMPLARZY W HISTORII (AKTUALNIE JEST TO 850.000 SZTUK). PRZEŚLEDŹMY WSPÓLNIE DZIEJE SAMOCHODU, KTÓRY STAŁ SIĘ LEGENDĄ.

BMW K1300 R

PO TRZECH LATACH OD SWEGO DEBIUTU CZTEROCYLINDROWY NAKED Z MONACHIUM PRZECHODZI RADYKALNĄ TRANSFORMACJĘ. O ILE KSZTAŁT ZMIENIA SIĘ BARDZO NIEWIELE, TO NA SIODLE NOWEGO K1300 R ODKRYLIŚMY MOTOCYKL, KTÓRY WYMAZUJE WSZYSTKIE SŁABOŚĆI POPRZEDNIEGO MODELU I KANDYDUJE NA NAJLEPSZEGO TOWARZYSZA TYCH, KTÓRZY KOCHAJĄ PRZEMIERZAĆ WIELE KILOMETRÓW, NIE REZYGNUJĄC ANI Z OSIĄGÓW PRZYPRAWIAJĄCYCH O DRESZCZE ANI Z MAKSYMALNEGO BEZPIECZEŃSTWA.

GALEON 325

GALEON JEST BARDZO DOBRZE ZNANY AMATOROM JACHTINGU I MIŁOŚNIKOM RZECZY LUKSUSOWYCH. JEST TO JEDEN Z NIEWIELU POLSKICH PRODUCENTÓW, KTÓRY Z POWODZENIEM OFERUJE SWOJE WYROBY NA CAŁYM ŚWIECIE. DZIŚ PO PONAD 27 LATACH ISTNIENIA FIRMA MA ZA SOBĄ WIELE AMBITNYCH PROJEKTÓW, ROZBUDOWANE ZAPLECZE TECHNOLOGICZNE I CO NAJWAŻNIEJSZE- ROZPOZNAWALNĄ MARKĘ UTOŻSAMIANĄ Z JAKOŚCIĄ, PRESTIŻEM I LUKSUSEM.

LE MANS 2009

PEUGEOT ROZBIŁ BANK LE MANS. ZWYCIĘSKA ZAŁOGA W SKŁADZIE GENE, WURZ,BRABHAM DZIĘKI BEZAWARYJNOŚCI PEUGEOTA 908 I PŁYNNEJ JEŹDZIE DOMINOWAŁ OD POCZĄTKU DO KOŃCA. PO OŚMIU ZWYCIĘSTWACH Z RZĘDU, AUDI TYM RAZEM MUSIAŁO UZNAĆ WYŻSZOŚĆ FRANCUSKIEGO RYWALA. PORSCHE, CORVETTE I FERRARI WYGRALI W SWOICH GRUPACH

MILLE MIGLIA 2009

NIC TAK NIE POBUDZA WYOBRAŹNI JAK MILLE MIGLIA. ROZGRYWANA OD 1927 DO 1957 ROKU IMPREZA ZWANA BYŁA MATKĄ WYŚCIGÓW. NIGDZIE INDZIEJ NIE ŚCIGANO SIĘ PO NORMALNYCH DROGACH NA DYSTANSIE 1000 MIL RZYMSKICH CZYLI OKOŁO 1600 KM. OTOCZONE SZPALEREM WIDZÓW WĄSKIE DROGI BYŁY ŚWIADKAMI SPEKTAKULARNYCH ZWYCIĘSTW I DRAMATÓW.

KONKURS ELEGANCJI VILLA D’ESTE

ELEGANCKI PARK WILLI D’ESTE GOŚCIŁ JUŻ PO RAZ OSIEMDZIESIĄTY NAJPIĘKNIEJSZY KONKURS ELEGANCJI SAMOCHODOWEJ NA ŚWIECIE. PRZECHADZAJĄC SIĘ MIĘDZY TAKIMI DZIEŁAMI SZTUKI JAK ALFA ROMEO, BUGATTI, FERRARI MIĘLIŚMY WRAŻENIE, ŻE ŚNI NAM SIĘ PIĘKNY SEN. W TYM ROKU ZWYCIĘŻYŁA ALFA ROMEO 8C 2900 BERLINETTA TOURING Z 1938 ROKU.

GOODWOOD FESTIVAL OF SPEED

ZGROMADŹ NAJSŁYNNIEJSZE SAMOCHODY WYŚCIGOWE ŚWIATA. DODAJ DO TEGO LEGENDARNE MOTOCYKLE, SAMOLOTY I PAMIĄTKI MOTORYZACYJNE. DORZUĆ JESZCZE NAJBARDZIEJ ZNANYCH KIEROWCÓW I PILOTÓW. SKUP TO WSZYSTKO W MALOWNICZEJ ANGIELSKIEJ POSIADŁOŚCI ROZCIĄGAJĄCEJ SIĘ NA SETKACH HEKTARÓW. OTO PROSTY PRZEPIS NA STWORZENIE NAJPIĘKNIEJSZEGO FESTIWALU MOTORYZACYJNEGO NA ŚWIECIE- GOODWOOD FESTIVAL OF SPEED. OD SIEDEMNASTU LAT DZIESIĄTKI TYSIĘCY FANÓW MOTORYZACJI, ROK W ROK, SPOTYKAJĄ SIĘ W MAJĄTKU LORDA MARCHA NA POŁUDNIU ANGLII, BY RAZEM PRZEŻYĆ NIESAMOWITE TRZY DNI.

Bieżący numer
 
 
 
+ NEWSLETTER
Zapisz e-mail :

Jeśli chcesz być informowany o naszych aktualnościach wpisz swój adres emailowy. Szanujemy Twoją prywatność.Nie udostępni nikomu Twojego adresu. W każdej chwili możesz sie wypisać:

Usuń e-mail :
Copyright © 2018 V-12.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
O nas || Bieżący numer || Archiwum || Forum || Kontakt